Petturik ? Present !

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
25 Apr 2014 12:38

  • Hey,

    Ik ben Petturik (Patrick) uit Beilen en al een tijdje geïntereseerd in Airsoft.
    Al lang voor de legalisering in Nederland heb ik rondgekeken naar de mogelijkheden maar het feit dat het alleen in het buitenland mogelijk was, was voor mij een domper.
    Nu het ook in Nederland toegestaan is en er her en der locaties en teams ontstaan, begint bij mij ook het bloed weer te kruipen waar het niet kan.

    Om mee te kunnen doen zal ik eerst alle stappen van de NABV moeten doorlopen en de nodige gear moeten verzamelen. Dit zal nog wel even duren, maar toch zou ik me bij deze alvast kenbaar willen maken.
    Ik heb nog een aantal vragen omtrent de aanvragen bij het NABV en jullie team :

    -Als ik een VOG heb gekregen en ik doe de aanvraag, hoe lang duurt het ongeveer tot het NABV mijn verzoek heeft behandeld ?
    -Wat is jullie basis Camo ?
    -Hoeveel leden telt ATA op dit moment ?
    -Doen jullie ook aan introducé-dagen ?

    en nog een vraag welke ik ook op andere forums zou kunnen stellen maar ik ben hier toch al zo lekker bezig :

    -Wat zijn goede instapmodellen AA's ?

    Ik zal me regelmatig vertonen op het forum hier en bij de andere Airsoftfora, want ik heb al door dat ik nog veel heb te leren :)

    Groet,

    Petturik
    Petturik
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 25 Apr 2014 12:24

25 Apr 2014 18:47

  • Welkom Petturik,

    Tof dat je ook geïnteresseerd bent! Ook erg goed om alvast je NABV pas te regelen, dit erg belangrijk om te mogen Airsoften in NL.
    Verder

    - Na aanvraag VOG kan het tot 6 weken duren, afhankelijk van de drukte kwa aanvragen en je mogelijke verleden. Mijn ervaring is dat het gemiddeld 2-3 weken duurt.
    - Wij hebben een eigen unieke basis Penta Camo, welke lichtelijk verschilt van de meeste andere Penta Camo's. Mocht je officieel ATA lid worden dan kan je deze unieke camo tegen gereduceerd tarief kopen.
    - 6 leden, 1 introducé met volgende week nog 1 introducé.
    - Bij een ledenaantal van 10 zullen wij introductiedagen organiseren. Tot die tijd kan iedereen introducé worden welke in het bezit zijn van een NABV pas en Airsoft apparaat. Wanneer het "klikt" met het team dan kun je volledig lid worden en kun je onze patch gaan verdienen :D

    Goede instapmodellen:
    Ik weet niet wat je budget is, maar ik ben in het bezit van een ICS M4 welke mij erg goed bevalt. Andere goede merken in mijn ogen zijn G&P, King Arms, Classic Army. Heb je een ruim budget dan kunnen gaan kijken naar een Tokyo Maurui.

    Blijft gerust hangen, het zal alleen maar drukker en gezelliger worden ;)
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17

04 Mei 2014 12:13

  • Brugwachter reporting back.

    Het was leuk gisteren. Ondanks dat ik alleen heb gekeken heb ik voldoende indrukken opgedaan om daadwerkelijk mijn NABV pas aan te vragen.
    Het vasthouden en zien van diverse AA's heeft me al wat meer gerustgesteld en ook de informatie die ik van anderen heb gekregen over onderhoud en aanschaf van AA's hebben me een aardig goed beeld gegeven.

    Ook het zien van jullie Penta Camo en de fijne, ontspannen sfeer (op de snelle uitschakeling van Klippy na) geeft me steeds meer zin om me bij jullie aan te sluiten als het zover is.

    Het enige nadeel waar ik mee zit is dat ik niet op donderdagavond kan trainen/skirmen. Maar ik had begrepen dat er binnenkort op zaterdag getraind wordt ?

    Iig bedankt voor de begeleiding en uitleg, hopelijk zien we mekaar snel weer.

    Groet,

    Petturik
    Laatst gewijzigd door King JoJo op 04 Mei 2014 13:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
    Reden: Naam
    Petturik
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 25 Apr 2014 12:24

10 Jun 2014 14:30



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
cron