voorstellen en info vragen.

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

  • Hallo allemaal,

    Ik ben Mark, 24 jaar oud en ik werk als grondwerker bij Avitec in nieuw buinen.
    Samen met mijn kameraad Gerard, 25 jaar oud, ben ik geïnteresseerd in airsoft.
    Wij hebben veel filmpjes bekeken en willen het graag een keer uitproberen en het mogelijk als vaste hobby aannemen.

    Na contact gehad te hebben met "Klippy" werd ons geadviseerd om op het forum contact op te nemen, dus vandaar deze post.
    Wij moesten hier contact opnemen voor eventuele skirms, waar wij mee zouden kunnen als introduce en waar huurgear beschikbaar is.
    Omdat wij hier heel weinig kennis van hebben vragen we jullie bij deze om hulp voor de juiste skirms/evenement met huurgear om de hobby te kunnen uitproberen.


    Met vriendelijke groet,

    Mark en Gerard
    markiedinho
     
    Berichten: 1
    Geregistreerd: 29 Sep 2019 17:26


  • Beste Mark en Gerard,

    Tof dat jullie interesse hebben in Airsoft, de kans is groot dat als jullie eenmaal een skirm hebben gedaan, geïnfecteerd worden met het Airsoftvirus.

    Ik zou zeggen, houd de Facebookpagina van A.T.A. in de gaten, zodra wij naar een skirm gaan wordt dit vermeld op onze Facebookpagina.
    Bij de skirms waar wij naar toe gaan is altijd wel een huurkit aanwezig.

    Groet en misschien zien we jullie n keer op het veld!

    Naiul
    Gebruikers-avatar
    Naiul
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 187
    Geregistreerd: 08 Mei 2016 20:37
    Woonplaats: Boijl



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron