Voorstellen

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
02 Aug 2019 21:17

  • Hallo, mijn naam is kim van goor, ik ben 22 jaar oud en ik woon in stadskanaal. Ik werk fulltime in gieten (coop dc). Ik ben 1,5 jaar geleden begonnen met airsoften door mijn tweelingzus, we speelden samen in het team noyfb. Heb daar een leuke tijd gehad.
    Gebruikers-avatar
    KimvanGoor97
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 2
    Geregistreerd: 02 Aug 2019 21:02

02 Aug 2019 21:20

  • Welkom kim :)

    Hoop je leuke tijden mee gaat maken in ATA :thumbup:

    Je taxi staat klaar 8-)
    Siepel
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 16 Dec 2018 16:30

04 Aug 2019 12:05

  • Welkom Kim op het forum van Airsoft Team Assen. Hoorde ook dat je je inmiddels hebt aangemeld om je aan te sluiten bij het team... 8-)

    Mocht je vragen hebben dan kun je die hier gewoon stellen, grote kans dat een ATA teamlid op je vraag reageert. Ik heb ook een vraag.....Ben zeker benieuwd naar je gear en replica’s 8-)

    Ik zou zeggen hou de Facebook agenda van ATA in de gaten en misschien zien we je dan op een komende skirm.

    Groet,

    Naiul
    Gebruikers-avatar
    Naiul
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 187
    Geregistreerd: 08 Mei 2016 20:37
    Woonplaats: Boijl

05 Aug 2019 19:44

  • Hallo! ja ik heb me inmiddels aangemeld! ook op de Facebook site! ik wil je alvast bedanken voor al je hulp tot nu toe! :D
    Mijn replica's.. haha ik heb een arp9 waar ik cqb mee speel.. en een m4 voor buiten wil nog wel het een en het ander aanpassen :P
    maar dat dus.. ik hoop een leuke tijd tegemoet te gaan! en dat ik natuurlijk nog veel mag leren
    Gebruikers-avatar
    KimvanGoor97
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 2
    Geregistreerd: 02 Aug 2019 21:02

05 Aug 2019 20:06

  • Welkom! We gaan vast met elkaar kennis maken in een skirm of wellicht bij ons team ;)
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron