Eem' voorstellen

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
19 Jan 2019 14:25

  • Hey A.T.A.

    Ik ben Chris Waardenburg.
    30 jaartjes oud ondertussen.
    woon in Assen, Sinds anderhalf jaar vanwege mijn studie.

    Vroegah
    Als kleine dwerg opgroeiend op een boerderij, veel met luchtbuksen geschoten en zelfs handboog.
    Ook ik zoals velen voor mij, kom uit de game wereld.
    Jaren heb ik bij een Nederlandsche 18+ clan gespeeld waar we CoD 2,4 en Delta Force B.H.D. op C.B. speelde.

    Nu:
    Ik speel Rugby bij Rugby Club Groningen, in het 2e team, op de wing(als dat mensen hier iets zegt)
    Kortom, Fairplay, sportsmanship, discipline en doorzettingsvermogen zijn mij niet geheel vreemd ;)
    Daarnaast doe ik de studie Social Work(SPH).
    Ik speel de laatste tijd ook weer veel Arma 3, wat een lekker realistische millsim is.

    Sinds eind 2018 heb ik de draad opgepakt om nu toch eens écht te gaan airsoften, dit stond al een jaar of 10 op het verlanglijstje.
    Dus heb ik mijn NABV pas aangevraagd en ben ik bezig een B.B.K.(BasicBitchKit ;)) te verzamelen
    Na uitvoerig onderzoek bestaat dit nu uit:
    LancerTact Gen2 m4 met micro reddot en een 4x fake Acog.
    paar extra mags
    plate carrier
    Eyepro + facepro.
    BDU's

    Toekomst
    Ik hou van teamplay en fairplay en wil mijn fitheid een beetje op pijl houden gedurende de off-season maanden van rugby in een leuke tactische vorm.
    Ik moet nog een speelstijl ontwikkelen.
    Met paintball speel ik meestal vrij beheerst, voorzichtig en altijd opzoek naar mogelijkheden om te flanken.

    Ik wil qua arsenaal nog in de richting van een klein CQB apparaat en/of een DMR.

    Helaas lees ik dat Gasselte dicht is en daar nou net mijn hoop op lag mijn eerste ervaringen op te doen, zal dit nog even moeten wachten. :cry:
    Wie weet tot snel! :D
    Screech
     
    Berichten: 1
    Geregistreerd: 19 Jan 2019 13:22
    Woonplaats: Assen

22 Jan 2019 14:13

  • Dag Chris,

    Welkom op het forum en in de wondere wereld van Airsoft!
    ATA is een actieve club, maar het forum bezoek loopt wat achter ;)
    Helaas is Gasselte inderdaad gesloten, maar er zijn gelukkig nieuwe velden in ontwikkeling.
    Volg ons op Instagram / Facebook en je weet waar we te vinden zijn.

    CU on the Field!

    Bytes
    Gebruikers-avatar
    Bytes
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 53
    Geregistreerd: 31 Mrt 2017 21:05

08 Feb 2019 20:11

  • Hi Chris,

    Aangenaam kennis te maken en leuk om te horen dat je de airsoft sport gaat beoefenen.
    Je gear wat je genoemd hebt is prima om mee te beginnen ook om te kijken hoe jij het liefst speelt en welke rol en om dan gelijk voor 1000 euro aan gear te kopen is niet nodig.
    In je tekst heb je omschreven wie/hoe je bent en wat je doet en een beetje te kennen gegeven wat je verwacht.

    Airsoft Team Assen heeft op het moment 16 man en er zijn een aantal jongens als intro om team member te worden deze jongens lopen mee met skirms en trainingen.
    Als je een member van ATA wil worden loop jij mee op skirms en trainingen zodat jij het team leert kennen en andersom dit doen wij om ook echt te kijken of er een klik is van beide kanten. (Dit word ook als groep beslist)

    Hier hebben wij voor gekozen om ook echt een hechte band te scheppen met elkaar en vormen ook een echte broederschap waarbij Gezelligheid en Plezier voorop staat.
    Binnen ATA hebben wij geen rangen elke patch memeber heeft wat te vertellen en niet dat de generaal beslist.
    Ons team kent actieve en recratieve members een groep die veel bezig is met trainen en skirmen en een aantal die komen als zij kunnen/willen.

    Wij trainen ook fanatiek op room clearing, communicatie, schietoefeningen en formatie en tactiek omdat wij bekend staan dat wij aanvallend spelen. Brave in action Fair in play is onze slogan dit zie je ook terug in ons team als wij aan het airsoften zijn een BB pakken voor je broeder.
    Dit is een beetje in een notendop wie/wat Airsoft Team Assen is.

    Is dit wat je zoekt in een team dan horen wij graag meer van jou en wie weet sluit jij aan om de veel begeerde patch te verdienen.
    Always have my brothers six, even if it cost me a hit....
    Gebruikers-avatar
    Ghost
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 233
    Geregistreerd: 14 Mrt 2014 10:03
    Woonplaats: Provencie Groningen



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron