Ik ben Chris Waardenburg.
30 jaartjes oud ondertussen.
woon in Assen, Sinds anderhalf jaar vanwege mijn studie.
Vroegah
Als kleine dwerg opgroeiend op een boerderij, veel met luchtbuksen geschoten en zelfs handboog.
Ook ik zoals velen voor mij, kom uit de game wereld.
Jaren heb ik bij een Nederlandsche 18+ clan gespeeld waar we CoD 2,4 en Delta Force B.H.D. op C.B. speelde.
Nu:
Ik speel Rugby bij Rugby Club Groningen, in het 2e team, op de wing(als dat mensen hier iets zegt)
Kortom, Fairplay, sportsmanship, discipline en doorzettingsvermogen zijn mij niet geheel vreemd

Daarnaast doe ik de studie Social Work(SPH).
Ik speel de laatste tijd ook weer veel Arma 3, wat een lekker realistische millsim is.
Sinds eind 2018 heb ik de draad opgepakt om nu toch eens écht te gaan airsoften, dit stond al een jaar of 10 op het verlanglijstje.
Dus heb ik mijn NABV pas aangevraagd en ben ik bezig een B.B.K.(BasicBitchKit

Na uitvoerig onderzoek bestaat dit nu uit:
LancerTact Gen2 m4 met micro reddot en een 4x fake Acog.
paar extra mags
plate carrier
Eyepro + facepro.
BDU's
Toekomst
Ik hou van teamplay en fairplay en wil mijn fitheid een beetje op pijl houden gedurende de off-season maanden van rugby in een leuke tactische vorm.
Ik moet nog een speelstijl ontwikkelen.
Met paintball speel ik meestal vrij beheerst, voorzichtig en altijd opzoek naar mogelijkheden om te flanken.
Ik wil qua arsenaal nog in de richting van een klein CQB apparaat en/of een DMR.
Helaas lees ik dat Gasselte dicht is en daar nou net mijn hoop op lag mijn eerste ervaringen op te doen, zal dit nog even moeten wachten.

Wie weet tot snel!