Bytes Logt in

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
03 Aug 2017 19:27

  • Dag Ata!

    Via Leon, weer eens een kijkje genomen op de site. Ik ben Wout woon in Assen en speel al weer voor het 2e jaar Airsoft.
    Ongeveer 6 tot 8 keer per jaar en schuw geen regen, donkere nachten of vorst ;)

    Afgeiopen paar keer met twee man op stap, of soms ook alleen als lonewolf, of een gelegenheids team op locatie. (voornamelijk B&A en Gasselte)
    Onderhand ben ik op zoek naar een team, om nieuwe mensen en velden te ondekken en laat er nu net een mooi team in Assen zijn ;)

    Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn, om een paar keer mee op pad te gaan en elkaar te leren kennen!

    Wout
    Gebruikers-avatar
    Bytes
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 53
    Geregistreerd: 31 Mrt 2017 21:05

04 Aug 2017 15:43

  • Hee Bytes,

    Welkom op ons forum, tof dat je je aangemeld hebt.
    Er staan al een aantal skirms gepland voor de komende maanden, misschien kan je dan bij ons aansluiten voor een kennismaking.
    Als je verder vragen hebt, staat er al veel op het forum, je kan 1 van ons natuurlijk ook een privé berichtje sturen!


    -Cowboy-
    Yee Haw
    lars401
    Command Sergeant Major
    Command Sergeant Major
     
    Berichten: 81
    Geregistreerd: 26 Feb 2016 20:13
    Woonplaats: DRENTHE

15 Aug 2017 08:49

  • Bedankt voor je reactie, ik zal de agenda in de gaten houden en me melden als het zo ver is.
    Voor nu ben ik zelf 3 september in Gasselte, de rest van de agenda staat nog open ;)
    Als er ATA leden zijn op de 3e zal ik ze wel aanspreken...

    Wout
    Gebruikers-avatar
    Bytes
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 53
    Geregistreerd: 31 Mrt 2017 21:05



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron