Rookie alert!

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
30 Mrt 2017 08:56

  • 8 April gaat het gebeuren, de meeting met een aantal spelers van ATA.
    De VOG formulier is al naar de NAVB (Om ingevuld te worden).
    Het is een beetje een rompslomp voor mensen die dit nog nooit eerder hebben gedaan, maar ik kom er wel. :thumbup:

    Duus wie gaan er allemaal naar Frankrijk? :o

    "We got multiple hostiles south south west of our position!"
    Devastator
    Sergeant First Class
    Sergeant First Class
     
    Berichten: 23
    Geregistreerd: 23 Mrt 2017 20:29

22 Apr 2017 10:19

  • Yes!

    NABV Pas is onderweg, die is afgelopen vrijdag 21 april aangemaakt en zal ik dus binnenkort in ontvangst nemen.

    Nu is er inmiddels in plaats van e-mail ook wat what'sapp/telefonisch contact tussen Patrick en mij. (Eindelijk wat meer "persoonlijk" contact dan mail of forum.)

    Wat wordt geadviseerd m.b.t. gewicht van bb's? 20 in het begin of gelijk naar de 30 of juist 25?

    20 zal natuurlijk verder vliegen dan de 30 maar de 30 is hierin juist weer wat accurater.

    Is het verstandig om me alleen maar op de 30 te "richten"? :P Zodat ik wat meer rekening kan houden met bb-drop, en toch enigszins nog wat accurater blijf?

    Wanneer we in Engeland of Schotland ons gezicht laten zien zou ik (heel graag! :D ) mee gaan, indien dit een paar week van tevoren bekend is natuurlijk.
    Andere landen binnen Europa zijn natuurlijk ook prima.

    In de "BF4 squad" die ik onder mijn hoede had hadden we een gouden regel.
    *Stick to the rules, your squad is your family.*

    Greetz Bart
    Devastator
    Sergeant First Class
    Sergeant First Class
     
    Berichten: 23
    Geregistreerd: 23 Mrt 2017 20:29

01 Mei 2017 22:02

  • Hey Bart,

    Ik had al eerder geantwoord, maar die schijnt verdwenen te zijn. Top dat je NABV onderweg is :clap: .
    Over de bb's: gewicht die je gaat gebruiken hangt eigenlijk af van het rubber van de hop up. Die zijn er in verschillende hardheid en vaak gekoppeld aan de fps/m/s snelheid. Voor een AEG die tot 360fps/110m/s schiet zou tot .25 optimaal moeten zijn. Maar zoals alles in deze hobby, meten is weten :mrgreen:
    WaR^
    Command Sergeant Major
    Command Sergeant Major
     
    Berichten: 123
    Geregistreerd: 19 Apr 2014 22:03

Vorige


Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron