Aloha!

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
14 Mei 2016 22:02

  • Goedenavond!

    Ook ik heb maar even een account aangemaakt. Mijn naam is Arnoud (nickname: Brinx), op dit moment 31 jaar jong :p en woonachtig in Coevorden. In het verleden veel airsoft gespeeld in België toen het nog verboden was in ons kikkerlandje. Door allerlei omstandigheden enige tijd niks gedaan op airsoft gebied, tot vorige week ik als introducé (ACS evenement) meeging naar Gasselte. En weer is het virus toegeslagen. Heb gespeeld met een huurkit, en dat is het toch eigenlijk net niet.haha. Op dit moment nog geen NABV pasje. Op dit moment ben ik nog op onderzoek uit wat ik wil,(zit wel al elke avond een beetje replica's te bekijken) en vooral wat een leuke groep is om mee te spelen! Want fun en fair play is voor mij het belangrijkste! Ik heb onlangs ook het contactformulier ingevuld.

    Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het graag :)
    Brinx
    Private First Class
    Private First Class
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: 14 Mei 2016 21:47

15 Mei 2016 16:43

  • Hallo Brinx,

    Welkom op onze site.
    De kriebels van de airsoft virus zijn als een verslaving haha.
    Leuk dat je intresse hebt in ons team en dat je net als ons van fun en fairplay houd. Onze slogan is ook brave in action fair in play.
    Je moet je zelf nog overtuigen begrijp ik in je verhaal, als of je zoekende bent naar iets wat je over de balk trekt.
    Als je iets wil weten over ATA vraag gerust en teamleden zullen je vragen beantwoorden.
    Wij zijn een open team en doen als team ook activiteiten los van airsoften.

    En mocht je serieus intresse hebben om aan te sluiten bij ons horen we het graag.

    Ghost
    Always have my brothers six, even if it cost me a hit....
    Gebruikers-avatar
    Ghost
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 233
    Geregistreerd: 14 Mrt 2014 10:03
    Woonplaats: Provencie Groningen

15 Mei 2016 17:57

  • Bedankt voor de reactie!

    Het voornaamste wat ik wil is dat veel en enigszins hier in de buurt veel gespeeld wordt. Haha. :mrgreen: de kans is toch wel 90% dat ik mijn pasje ga aanvragen. Want spelen met je eigen gear is toch beter dan als met een huurkit :thumbup:
    Brinx
    Private First Class
    Private First Class
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: 14 Mei 2016 21:47

16 Mei 2016 16:23

  • Welkom Brinkx,

    Tof dat je mogelijk besmet bent met het airsoft virus :P Wanneer je vragen hebt over het team, gear, replica's etc. kun je ze gerust stellen.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17

16 Mei 2016 17:30

  • Thnx voor het warme welkom

    Zoals gezegd zit bijna elke avond beetje replica's te bekijken. Haha. Mijn oog is gevallen op de ares amoeba am-014. Voornamelijk omdat deze out of box redelijk goet uit de reviews e.d komt. Wat is jullie ervaring met dit merk? Hebben evt verder nog tips waar op te letten?

    Groeten Brinx!
    Brinx
    Private First Class
    Private First Class
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: 14 Mei 2016 21:47

25 Mei 2016 12:19

  • Ik ben niet echt bekend met het merk maar uiteraard een mooie replica. Neem aan dat je intussen over het merk al wat dingen hebt opgezocht en reviews gelezen gezien hebt....
    In de loop van tijd veranderd je arsenaal en etc.... That's the virus hahaha..
    Always have my brothers six, even if it cost me a hit....
    Gebruikers-avatar
    Ghost
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 233
    Geregistreerd: 14 Mrt 2014 10:03
    Woonplaats: Provencie Groningen

26 Mei 2016 22:39

  • Ziet er bruut uit, echter geen ervaring mee. Wil je op safe spelen, adviseer ik ICS.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17

28 Mei 2016 18:53

  • Inderdaad naar meerdere mensen gesproken te hebben waarschijnlijk toch naar ICS
    Brinx
    Private First Class
    Private First Class
     
    Berichten: 4
    Geregistreerd: 14 Mei 2016 21:47



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten
cron