Voorstellen enthousiaste beginnende airsofters

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.

  • Beste teamleden van Airsoft Team Assen en alle andere forumleden,

    Naar aanleiding van het aanmelden als introducé bij het team Airsoft Team Assen heb ik gisterenavond telefonisch kennis mogen maken met Bas.
    Naar mijns inziens was dit een prettig kennismakingsgesprek. Aan het einde van het gesprek stelde Bas voor dat ik mij kon aanmelden op jullie forum om mij even voor te stellen aan alle andere leden van het Airsoft Team Assen.

    Mijn naam is Hans Minnaert en mijn zoon heet Niels Minnaert. Ik heb sinds december 2015 mijn NABV pas en Niels sinds eind februari 2016.
    Niels gaat zichzelf deze week aan jullie voorstellen.

    Ik ben 2 jaar geleden met airsoft in aanmerking gekomen in New York vanwege mijn werkzaamheden en ben toen uitgenodigd om een keer mee te doen met een skirm (CQB). Het pand was een grote fabriek met 4 verdiepingen op een verlaten terrein. 'Waanzinnig', ik was meteen helemaal om! Het tactische en strategische onderdeel van airsoft sprak mij enorm aan en was op het einde van de dag helemaal stuk. Een mooie dag en niet te vergelijken met paintball. De ervaring die ik met paintball heb is alleen maar totale chaos en iedereen die voor zichzelf gaat. Vorige week heb ik mijn eerste rifle replica gekocht. Ik heb me proberen in te lezen en advies gevraagd en heb de Tippman M4 HPA gekocht bij Bunker 501. We zijn nu nog steeds de M4 aan het inschieten en kan niet anders zeggen dat de M4 als een beest z'n bb's eruit schiet, zeer stabiel. Ik heb begrepen van Bas dat wij in ieder geval als nooby's :mrgreen: een goede keuze gemaakt hebben om de Tippmann te kopen.

    Wie is Hans Minnaert?

    Even in een sneltrein. Oorspronkelijk kom ik uit de theaterwereld, 22 jaar gewerkt bij Danstheater in Amsterdam, 16 jaar gedanst, 6 jaar musicus en choreograaf. Bij het Danstheater heb ik ook mijn huidige vrouw ontmoet. Na mijn carrière bij het Danstheater heb ik 5 jaar regie en communicatie gestudeerd in Amsterdam. Daarna 2 jaar artistiek directeur bij de Hoge School voor de Kunsten in Rotterdam en daarnaast gewerkt bij het gerechtshof Arnhem gewerkt als coach non verbale communicatie voor rechters en coach P&O. De afgelopen 3 jaar heb ik op Sint Maarten (voormalige Antillen) gewerkt als artistiek directeur voor het National Institute of Arts.

    Nu weer terug in Nederland bij mijn familie :D en werk nu als manager P&O en communicatie en ben alle weekenden vrij :angel:
    Wat ik nog verder kan zeggen naar mijn bescheiden mening is dat ik een teamplayer ben en als ik de keuze heb gemaakt om ergens voor te gaan dat ik er ook voor ga.

    Mijn hobby's zijn: Gamen (Battlefield en Ghost Recon), Muziek, Theater, Martial Arts (Wu Shu) en hoop in de toekomst te skirmen in teamverband.

    Waarom Airsoft Team Assen?

    Wij willen graag in teamverband gaan skirmen en hebben bijna alles wat er te vinden was op internet bekeken en informatie ingewonnen.
    Uiteraard heeft dit ook met de afstand te maken, Boijl-Assen is ongeveer 45 km en is prima te doen. Daarnaast werd er bij Bunker 501 positief over jullie gesproken. Jullie site ziet er goed uit, alles staat erop wat erop moet staan, kort en krachtig. Van Bas heb ik begrepen dat wij aan het einde van de maand een uitnodiging krijgen en hoop jullie dan te zien en te spreken.

    Hoop met dit verslagje :angel: dat jullie een beetje een indruk hebben wie Hans Minnaert is :)

    Met vriendelijke sportieve groet,

    Hans
    Gebruikers-avatar
    Naiul
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 187
    Geregistreerd: 08 Mei 2016 20:37
    Woonplaats: Boijl


  • Welkom Hans

    Het was wel even wat lezen , Maar wel gelijk een positive indruk gemaakt.

    Ik hoop dat we je snel een keer zien op een training / skirm samen met je zoon, ik ga er vanuit dat je het wel naar je zin gaat krijgen we zijn echt een heel leuk team en proberen het ook graag zo leuk mogelijk te maken .

    Ik zie je snel op het veld.

    Groeten Sniper
    Gebruikers-avatar
    sniper
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 101
    Geregistreerd: 19 Sep 2014 19:49
    Woonplaats: Koekange


  • Welkom hans en niels

    Leuk dat jullie als vader en zoon de enthousiasme delen voor airsoft.
    En tof dat jullie je hebben aangemeld voor ATA en zullen dan ook tijdens training of skirm kennismaken.

    1 ding airsoft werkt verslavend, maar ook heel gaaf.
    Tot snel 8-)
    Always have my brothers six, even if it cost me a hit....
    Gebruikers-avatar
    Ghost
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 233
    Geregistreerd: 14 Mrt 2014 10:03
    Woonplaats: Provencie Groningen


  • Een goedenavond, Dank voor jullie "welkom reactie" :D @Sniper, Was inderdaad even uitgebreid voorstellen, ben er van overtuigd dat mijn zoon wat korter van stof is ;) Misschien is het een idee dat ik vanaf nu alleen nog maar in militair jargon of NATO alfabet communiceer :)

    Tot snel op de training of skim, wij zien er in ieder geval naar uit.

    Naiul
    Gebruikers-avatar
    Naiul
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 187
    Geregistreerd: 08 Mei 2016 20:37
    Woonplaats: Boijl


  • Geweldig, ben niet langer de enige expat cq non Assen in de club :clap:

    Welkom hier op t forum, en hopelijk zie ik jullie beiden als ik weer bij een training aanwezig ben.


    Greetz,

    WaR^
    WaR^
    Command Sergeant Major
    Command Sergeant Major
     
    Berichten: 123
    Geregistreerd: 19 Apr 2014 22:03


  • Je verhaal klinkt bekend ;) Welkom! Met de juiste inzet en commitment gaan we mooie tijden tegemoet!
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron