Roderik

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
17 Feb 2016 21:21

  • hallo,

    Mijn naam is Roderik Schoon.
    Ik kijk nu al ongeveer 2 tot 3 maanden filmpjes over Airsoft op YT.
    En graag zou ik mee willen doen.
    Het probleem is alleen dat ik nog maar 16 ben.
    Ik ben erg geïnteresseerd in het spel, maar ik snap dat het niet kan op 16 jarige leeftijd.
    Nu was mijn vraag als volgt is het mogelijk om mij er in te betrekken zonder dat ik/jullie de regels overtreed?
    zelf woon ik in Assen (daarom dat ik bij deze team kom) en zou erg graag een keer willen kijken.
    Ik hoop dat nergens bezwaar tegen is en zo wel zou ik dat erg graag willen horen.
    Dan moet ik nog 2 jaar wachten :D .

    m.v.g
    Roderik Schoon
    Roderik
    Private
    Private
     
    Berichten: 2
    Geregistreerd: 17 Feb 2016 21:12

20 Feb 2016 15:50

  • Hallo Roderick,

    Tof dat je nu al zo enthousiast bent! Wij hanteren de NABV regels en kunnen je daarom op dit moment geen onderdeel laten zijn van het team. Wanneer je 18 bent en daarbij in het bezit van een NABV pas, kun je deze sport beoefenen en je opnieuw bij ons melden. Ondanks dat je nog niet mag spelen, kun je wellicht wel eens bij een officiële NABV skirm kijken om te zien of het je in het echt ook leuk lijkt.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17

20 Feb 2016 20:26

  • Het Roderick,

    Welkom op onze site.

    Door de strenge regel in de wetgeving 18+ zal je nog 2 jaar moeten wachten.
    En zoals king jojo al zei ben je op je 18de van harte welkom om is met ons de Airsoft wereld en ons team te verkennen.
    Voel je vrij om op onze site vragen te stellen over Airsoft en ons team.
    Always have my brothers six, even if it cost me a hit....
    Gebruikers-avatar
    Ghost
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 233
    Geregistreerd: 14 Mrt 2014 10:03
    Woonplaats: Provencie Groningen

20 Feb 2016 22:09

  • hoi

    haha zo typisch dat iedereen Roderick zegt terwijl het Roderik is. maar dat ter zijde.
    Ik snap en vind het eigenlijk goed ook dat jullie geen uitzondering maken voor mij.
    maar ik heb nog wel 1 klein vraagje ik zag dat jullie op 27 Februari een training hebben, is het mogelijk dat ik kan komen kijken?
    En als dat niet kan dan moet ik echt gw 2 jaar alles op YT bekijken :D

    m.v.g. Roderik Schoon
    Roderik
    Private
    Private
     
    Berichten: 2
    Geregistreerd: 17 Feb 2016 21:12

21 Feb 2016 15:32

  • Hallo Roderik,

    Helaas niet mogelijk. Wij hanteren de NABV regels en zijn daarbovenop extra nauwlettend op veiligheid om deze leuke sport te behouden. Ik weet niet hoe de regelgeving is voor het kijken op officiële NABV skirms, je zou dit eens kunnen navragen bij het NABV.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
cron