ScannTraxx

Altijd leuk om te weten wie je forumgenoten zijn. Hier kun je je even voorstellen aan de rest van het forum.
31 Mrt 2015 15:18

  • Goedendag Heren,

    Ik ben ScannTraxx, 27 jaar uit Assen. Kwam ongeveer een maand geleden in aanraking met de Airsoft-sport en ik raakte direct geïnteresseerd, vooral omdat er een team in m'n hometown zit! Ik ben op dit moment nog aan het oriënteren, zoek nog de beste replica's om aan te schaffen (heb wel één op het oog) en kijk ook voornamelijk naar alle randzaken eromheen, maar het lijkt me erg leuk om een keer een training van jullie bij te wonen! Ik zag in de forumposts al dat ATA snel groeit, dus ik hoop dat er in de toekomst nog een plek vrij is. Ik ben nog in afwachting van mijn NABV-pas, dus het zal nog even duren, maar ik wou in ieder geval al even kennis maken om (hopelijk) nog meer informatie te krijgen! Mochten jullie nog verdere vragen hebben , dan hoor ik dat uiteraard graag!
    ScannTraxx
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 18 Mrt 2015 09:38

31 Mrt 2015 19:21

  • Welkom ScannTraxx,

    En welkom tot de verslaving die Airsoft heet :)
    Goed om te zien dat je je al goed ingelezen hebt tot betrekking van de sport.

    we zijn als team weer begonnen met trainen, mooie weer komt er weer aan gelukkig.
    Al enig idee wat voor replica (s) je op het oog hebt ?

    grt,
    Sarge
    Sarge
    Command Sergeant Major
    Command Sergeant Major
     
    Berichten: 89
    Geregistreerd: 09 Apr 2014 23:35
    Woonplaats: Assen

01 Apr 2015 14:54

  • Nogmaals, ik zit in de orientatiefase, dus ben nog van alles aan het bekijken, maar mijn oog viel op deze: Een HK416 : http://gunfire.pl/product-eng-115219701 ... plica.html . Hij is wel GBB en heeft een klein magazijn, dus ik weet niet of dat verstandig is. Gebruiken jullie allemaal AEG's als primary?
    ScannTraxx
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 18 Mrt 2015 09:38

01 Apr 2015 20:21

  • Welkom ScannTraxx,

    Wanneer je je NABV pas hebt kun je een berichtje sturen om een keer mee te trainen :thumbup: In de komende maanden zal er een weer een plek vrij komen wanneer één van de huidige introduces full member wordt.

    Betreft je keuze aan AEG. Ik ben persoonlijk erg gelukkig met een m4 van ICS, deze bevalt mij prima kwa kwalliteit en ook hier zijn genoeg upgrades voor. De meeste standaard replica's zul je ook gaan upgraden tot 360 fps en een goede basis is het het halve werk. Ik heb geen ervaring met GBB als primary maat weet dat gas last kan hebben van de buitentemperatuur wat invloed heeft op je prestaties. Door deze 'onbetrouwbaarheid' zie je daarom vaker een AEG. In ons team worden zowel AEG's als snipers gebruikt.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17

03 Apr 2015 08:52

  • Welkom op t forum ScannTraxx,

    Persoonlijk raad ik je aan om met een AEG ipv een GBB te gaan beginnen. Tijdens normale skirms ben je in het nadeel door de hoeveelheid ammo die je kunt verschieten. Komt bij dat gbb iets onnauwkeuriger kan zijn door de temperatuurverschillen bij het gebruik van gas.
    Mocht je later echt hardcore milsim willen gaan doen, dan is gbb een viable option, aangezien iedereen dan met realcaps rondloopt.
    Persoonlijk loop ik met een CZ Scorpion EVO 3A1 rond, en daar zijn alleen midcaps (75 rounds) magazijnen voor. En daar moet ik al heel gedisciplineerd mee omgaan.
    WaR^
    Command Sergeant Major
    Command Sergeant Major
     
    Berichten: 123
    Geregistreerd: 19 Apr 2014 22:03

09 Apr 2015 12:00

  • Ik had al zo'n vermoeden dat een AEG een beter instapmodel is. Ik stel het liefst de aankopen eerst nog even uit en kom graag eerst een keer observeren, alvorens ik tot aankoop overga. Wellicht hebben jullie een aantal tips op dat gebied, en graag zie ik de replica's ook in actie. Ik hoor graag of er mogelijkheden op dat gebied zijn en of jullie natuurlijk er voor in zijn!
    ScannTraxx
    Private
    Private
     
    Berichten: 3
    Geregistreerd: 18 Mrt 2015 09:38

15 Apr 2015 23:01

  • Wanneer je je NABV pas hebt kun je een keer komen kijken, in de komende maanden zal er weer een plek vrij komen voor een introducé. Laat dit dan even weten.
    Gebruikers-avatar
    King JoJo
    Officieel ATA lid
    Officieel ATA lid
     
    Berichten: 311
    Geregistreerd: 04 Mrt 2014 19:17



Terug naar Nieuw forumlid?




Informatie
  • Wie is er online?
  • Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten
cron